-->

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

sunset

Hej! Jak czujecie się z myślą, że jutro trzeba rozpocząć szarą szkolną rzeczywistość? Mi osobiście za specjalnie do szkoły się nie spieszy. Po dwóch postach z serii "back to school", dzisiaj przychodzę do was z hymm... w sumie jak to nazwać? Rysunek to nie jest, bo go namalowałam, obrazem też bym tego nie nazwała, więc.. ooo obrazek! Tak obrazek to idealne słowo. No to zapraszam do oglądania obrazka z zachodem słońca. Wykonałam go farbami akrylowymi, zajął mi ok. 2-3 h.





Niedługo następne posty "back to school", macie jakieś specjalne propozycje?
Podoba się obrazek? 

13 komentarzy:

  1. Obrazek jest przepiękny, widać, że masz talent:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak po gotycku ci to wyszło czyli jak dla mnie... Fantastycznie ! Uwielbiam wszelkie zachody słońca ! A twoje dzieło kojarzy mi się z książką Ręka Mistrza- Stephena Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek:)
    Ja tam ze szkoły nawet się cieszę, chociaż pewnie przejdzie mi po kilku dniach haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten obrazek jest piękny, taki nastrojowy, mogę patrzeć na niego godzinami, a i tak się nie napatrzę. :)

    Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny obrazek, bardzo klimatyczny. masz talent, rozwijaj to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, zazdroszczę talentu. zawsze chciałam zostać malarką, ale nie mam predyspozycji, ty masz.

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękny! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudny ! masz talent <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna praca, ma w sobie 'to coś'. jestem pod wrażeniem. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed Tobą cudna przyszłość, o ile dalej będziesz malowała. Uwielbiam obrazy z zachodem słońca, a Twój jest wprost niesamowity. Życzę Ci wspaniałych pomysłów w malowaniu :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta czerwień,
    obrazeczek coś w sobie ma. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, piękna praca, także uwielbiam malować chociaż średnio mi to wychodzi. Ale najważniejsza jest sama przyjemność malowania. Prawda?


    Pozdrawiam Maja z bloga Bajki Majki



    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!!!
Motywuje on mnie do dalszego tworzenia♥♥♥