-->

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Po przerwie...

Po przerwie jajeczko z krepy,szufladka na wymiankę, i szufladka którą wylosowałam.
                                                                        Kolorowe jajo

                                                         
                                                                    Moja  szufladka      



                                                        
                 

             


  szufladka którą wylosowałam zrobioną  przez  czarną  

  

Pozdrawiam:)                                                                                                                                       
                                                                                                                                              

3 komentarze:

  1. Pisanka mnie zachwyciła! Wyszła Ci cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham szufladki...a twoja szufladka jest rewelacyjna!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!!!
Motywuje on mnie do dalszego tworzenia♥♥♥